Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal elérhetőségi adatai
Hivatalos név (teljes név) |
Budapest XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat Polgármesteri Hivatala |
Székhely |
1126 Budapest, Böszörményi út 23-25. |
Postacím (postafiók szerinti címe, ha van) |
Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925 |
Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal) |
06 1 224-5900
|
Faxszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal) |
06 1 224-5905
|
Központi elektronikus levélcím |
|
A honlap URL-je |
|
Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme) |
Általános Igazgatási Iroda Telefonszám: 224-59-16, 224-59-16 Faxszám: 224-59-05 Ügyfélfogadás helye: 1126 Budapest, Böszörményi út. 23-25. Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925.
Okmányiroda Telefonszám: 224-59-09 Faxszám: 224-59-98 Ügyfélfogadás helye: 1126 Budapest, Böszörményi út 23-25. Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925
Szabálysértési és Kereskedelmi Iroda Telefonszám: 224-73-61 Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925
Hegyvidéki Közterület-felügyelet Telefonszám: 225-01-47 Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925 |
Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve |
Általános Igazgatási Iroda: Lévai Zoltán Építésigazgatási Iroda: Kalmár Krisztina Fenntartási Iroda: Haszonics János Főépítészi és Környezetvédelmi Iroda: Gyámhivatal: Osváthné dr. Polt Zsófia Hegyvidéki Közterület-felügyelet: Dávid Gábor Népjóléti Iroda: Müller Csaba Okmányiroda: Papp Etelka Oktatási és Közművelődési Iroda: Bak Ferenc Pénzügyi és Költségvetési Iroda: Szűtsné Kiss Zsuzsanna Szabálysértési és Kereskedelmi Iroda: dr. Gazsó György Vagyongazdálkodási Iroda: dr. Borsodi Klaudia Városgazdálkodási Iroda: Somogyvári Sándor Városüzemeltetési Iroda: Kovács Lajos Attila |
Az ügyfélfogadás rendje |
Polgármesteri Hivatal
Hétfő: 13:00-17:30 Szerda: 08:00-16:00
Péntek: 08:00-12:00
Ügyfélszolgálat: Hétfő: 08:00 – 18:00 Kedd: 08:00 – 16:00
Szerda: 08:00 – 16:30 Csütörtök: 08:00 – 16:00
Péntek: 08:00 – 13:30
Okmányiroda
Hétfő: 13.00 – 20.00 Kedd: 08.00 – 12.00 és 12.30 – 16.00 Szerda: 08.00 -12.00 és 12.30 – 16.00 Csütörtök: nincs ügyfélfogadás Péntek: 08.00 – 12.00 |
Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal szervezeti struktúrája
Az Önkormányzat Képviselő-testületének bizottságai (a bizottsági elnökök megnevezésével) |
Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal vezetői
Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv
Az Önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
Az Önkormányzat által alapított közalapítványok
A fentiek szerinti közalapítványok kezelő szerve tagjainak felsorolása |
Az Önkormányzat által alapított lapok főszerkesztőjének a neve |
Az Önkormányzat felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe |
Az Önkormányzat felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje |
Az Önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása |
Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése |
Az Önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái |
A Képviselő-testület ülésének helye (irányítószám, város, utca, házszám) |
A Képviselő-testület tervezett üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel) |
A Képviselő-testület döntéseinek felsorolása (Ülésenkénti bontásban; a döntések elérhetőségének biztosításával.) |
A Képviselő-testület döntéseinek felsorolása (A döntések elérhetőségének biztosításával.) |
A Képviselő-testület döntéshozatalának dátuma (év, hó, nap megjelöléssel) |
Az Eitv. alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek felsorolása |
Az Eitv. alapján közzéteendő jogszabályalkotásra irányuló koncepciók, jogszabálytervezetek tekintetében az egyeztetés állapota |
A Képviselő-testület nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések felsorolása |
Összefoglaló a véleményezők észrevételeiről, és az észrevételek elutasításának indokairól |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység neve |
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai |
Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél |
Vizsgálatok, ellenőrzések listája
Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
Az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai |
Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
Az Önkormányzatra vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai |
A működés eredményessége, teljesítmény
Működési statisztika
Éves költségvetések
Az Önkormányzat éves költségvetései évenkénti bontásban |
Számviteli beszámolók
A költségvetés végrehajtása
A foglalkoztatottak
Az Önkormányzat Polgármesteri Hivatalánál foglalkoztatottak létszáma |
Támogatások
Szerződések
Koncessziók
A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye) |
Egyéb kifizetések
Az Önkormányzat által nem alapfeladatai ellátására (így különösen társadalmi szervezet támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei |
Az önkormányzati költségvetési szervek éves költségvetési beszámolójának szöveges indokolása |
Az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvény 50/A.§ (4) bekezdése alapján készült jelentés
Jelentés a Budapest XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat vagyoni és pénzügyi helyzetéről |