Kérelem hatósági bizonyítványhoz a kedvezményes rezsicsökkentett gázár igénybevételéhez
A társasháznak, vagy lakásszövetkezetnek nem minősülő ingatlanokon belül több, de legfeljebb 4 önálló rendeltetési egység esetében, a lakások rendeltetési egység számáról a települési önkormányzat jegyzője hatósági bizonyítványt állít ki az egyes egyetemes szolgáltatási árszabások meghatározásáról szóló 259/2022. (VII. 21.) Korm. rendelet szerinti kedvezmények igénybevétele céljából.
A hatósági bizonyítvány iránti kérelmet
- természetes személyek papír alapon (kérelem) vagy elektronikusan, az Önkormányzat e-ügyintézési oldalán (https://hegyvidek.hu/kedvezm-gazar-kerelem);
- jogi személyek elektronikus úton (https://eugyintezes.hegyvidek.hu/ vagy https://epapir.gov.hu/ rendszereken keresztül) nyújthatják be.
- Kérelem nyomtatvány, vagy azonos adat tartalommal benyújtott kérelem.
-
Alaprajz az ingatlanon található összes önálló rendeltetési egységről, amennyiben rendelkezésre áll
További információ és ügyintézés a Polgármesteri Hivatal Városrendezési és Főépítészi irodáján, a telepuleskep@hegyvidek.hu címen és a +36709533051 telefonszámon kérhető.
A hatósági bizonyítvány kizárólag az egyes egyetemes szolgáltatási árszabások meghatározásáról szóló 259/2022. (VII. 21.) Korm. rendelet szerinti kedvezmények igénybevétele céljából használható fel, ingatlan-nyilvántartási átvezetésre nem jogosít
A kérelemben foglaltakat a hatóság helyszíni szemlén ellenőrzi. A rendeltetési egységek számát az egyetemes szolgáltató ellenőrizheti, és hatósági ellenőrzés kezdeményezhet.