Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

Tájékoztató az ügyfélfogadás rendjéről

Tájékoztató az ügyfélfogadás rendjéről

Tisztelt Ügyfelünk!

A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal működési rendje a járványügyi veszélyhelyzet miatt változik.
2021.március 8. napjától a haláleset anyakönyvi ügyintézését kivéve kizárólag sürgős esetben, előre egyeztetett időpontban lehet a Polgármesteri Hivatal épületébe belépni.

Szakirodáink elérhetősége itt található.

A hivatal épületében arcmaszk viselése, a belépéskor történő kézfertőtlenítés és a testhőmérséklet mérése egészségügyi okok miatt KÖTELEZŐ!

Iratátvétel az Ügyfélszolgálaton történik. Az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartása nem változik.

Az online intézhető ügyekről az eugyintezes.hegyvidek.hu weboldalunkon tájékozódhat. Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az onkormanyzat@hegyvidek.hu e-mailcímre küldje el kérdését.