Változik a Polgármesteri Hivatal nyitvatartása
Tisztelt Ügyfeleink!
Június 2-tól megváltozik a Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal nyitvatartása. A járványveszély azonban még nem múlt el, ezért kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal nyitvatartása 2020. június 2. napjától az alábbiak szerint változik.
Szakirodáink előzetes telefonos bejelentkezés alapján fogadják az ügyfeleket.
A hivatal épületében arcmaszk viselése és a belépéskor történő kézfertőtlenítés egészségügyi okok miatt KÖTELEZŐ!
Halálesettel kapcsolatos iratok leadása a főbejáratnál történik.hétfő: 8:00-17:45
kedd: 8:00-15:45
szerda 8:00-16:15
csütörtök: 8:00-15:45
péntek: 8:00-13:15
Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalunkon tájékozódhat:
https://eugyintezes.hegyvidek.hu/
Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az onkormanyzat@hegyvidek.hu e-mailcímre küldje el kérdését.
Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük!