*

A Polgármesteri Hivatal 2020. március 23-án zárva tart

Tisztelt Ügyfeleink!

A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal nyitvatartási rendje a járványügyi veszélyhelyzet miatt változik. A szervezeti egységek 2020.március 23-án, hétfőn zárva tartanak.

Anyakönyvi ügyekben kizárólag születéssel és halálesettel kapcsolatos iratátvétel történik.
Az Ügyfélszolgálati Iroda (1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.) az alábbi munkarend szerint fogadja az ügyfeleket: 8:00-17:45

 

A közterület-használati engedélyek kiadása: 8:00-12:00 között a Hatósági Irodán (1126 Budapest, Hertelendy utca 13.) történik.

 

Tisztelettel kérjük ügyfeleinket, hogy a Polgármesteri Hivatal szakirodáival kapcsolatos ügyeiket lehetőség szerint az interneten vagy telefonon intézzék az elkövetkező időszakban.

 

Az online intézhető ügyekről a https://eugyintezes.hegyvidek.hu/ weboldalunkon tájékozódhat. Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az onkormanyzat@hegyvidek.hu e-mailcímre küldje el kérdését.

Szíves megértésüket köszönjük!

 

 

Budapest Hegyvidék, 2020. március 20.