Hegyvidéki Önkormányzat

Budapest XII. kerület, Böszörményi út 23-25.
Levelezési cím: 1535 Budapest, Pf: 925
E-mail cím: onkormanyzat@hegyvidek.hu
Telefon: 06 1 224 5900, Fax: 06 1 224 5905
Zöld szám: 06 80 200 907

Közérdekű adatok archívum


I. Szervezeti, személyzeti adatok

 

1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők

Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal elérhetőségi adatai

 Hivatalos név (teljes név)

Budapest XII. kerület Hegyvidék

Önkormányzata Polgármesteri Hivatala

 Székhely

1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.

 Postacím (postafiók szerinti címe, ha van)

Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925

 Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal)

06 1 224-5900

 

 Faxszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal)

06 1 224-5905

 

 Központi elektronikus levélcím

info@bp12ker.hu

 A honlap URL-je

www.budapesthegyvidek.hu

 Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme)

Általános Igazgatási Iroda

Telefonszám: 224-59-16, 224-59-16

Faxszám: 224-59-05

Ügyfélfogadás helye: 1126 Budapest, Böszörményi út. 23-25.

Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925.

 

Okmányiroda

Telefonszám: 224-59-09

Faxszám: 224-59-98

Ügyfélfogadás helye: 1126 Budapest, Böszörményi út 23-25.

Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925

 

Szabálysértési és Kereskedelmi Iroda

Telefonszám: 224-73-61
Faxszám: 224-73-60
Ügyfélfogadás helye: 1126 Budapest, Hertelendy u. 13.
Postacím: 1535 Budapest, Pf.: 925

 

 Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve

Általános Igazgatási Iroda:  Lévai Zoltán

Építésigazgatási Iroda: Ráduly Tímea

Fenntartási Iroda: Haszonics János

Főépítészi és Környezetvédelmi Iroda: Nagy Ervin

Gyámhivatal: Juhász Károlyné

Népjóléti Iroda: Frühvirt Szabolcs

Okmányiroda: Papp Etelka

Oktatási és Közművelődési Iroda: Bak Ferenc

Pénzügyi és Költségvetési Iroda: Soósné Halmi Ibolya

Szabálysértési és Kereskedelmi Iroda: dr. Gazsó György

Vagyongazdálkodási Iroda: Borsodi Klaudia

Városgazdálkodási Iroda: Somogyvári Sándor

Városüzemeltetési Iroda: Kovács Lajos Attila

 Az ügyfélfogadás rendje

Polgármesteri Hivatal
Hétfő: 13:00-17:30
Szerda: 08:00-16:00
Péntek: 08:00-12:00

Ügyfélszolgálat:
Hétfő: 08:00 – 18:00
Kedd: 08:00 – 16:00
Szerda: 08:00 – 16:30
Csütörtök: 08:00 – 16:00
Péntek: 08:00 – 13:30
 
Okmányiroda
Hétfő: 13.00 – 20.00
Kedd: 08.00 – 12.00 és 12.30 – 16.00
Szerda: 08.00 -12.00 és 12.30 – 16.00
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: 08.00 – 12.00

 

 

Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal szervezeti struktúrája

 Az Önkormányzat Képviselő-testületének bizottságai (a bizottsági elnökök megnevezésével)

 A Polgármesteri Hivatal szervezeti struktúrája (a szervezeti egységek és vezetőik megnevezésével)

 

Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal vezetői

 Az Önkormányzat vezetőinek (polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző),valamint a Képviselő-testület tagjainak neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)

 A Polgármesteri Hivatal  szervezeti egységei vezetőinek neve, beosztás megnevezése, hivatali elérhetősége (telefon, telefax, postacím, elektronikus levélcím)

 

1.2. A felügyelt költségvetési szervek

 Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv

 Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, postacím, elektronikus levélcím)

 Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek honlapjának URL-je

 Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje

1.3. Gazdálkodó szervezetek

Az Önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek

 Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), amelyek az Önkormányzat többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik

 A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása

 A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek képviselőjének neve

 A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetekben a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke

1.4. Közalapítványok

Az Önkormányzat által alapított közalapítványok

 Azon közalapítványok neve, amelyeket az Önkormányzat alapított, amelyek alapítói jogát az Önkormányzat gyakorolja

 A fentiek szerinti közalapítványok székhelye

 A fentiek szerinti közalapítványok kezelő szerve tagjainak felsorolása

 

1.5. Lapok

 Az Önkormányzat által alapított lapok neve

 Az Önkormányzat által alapított lapok szerkesztőségének és kiadójának neve és elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím)

 Az Önkormányzat által alapított lapok főszerkesztőjének a neve

1.6. Törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv

 Az Önkormányzat felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv hivatalos neve (teljes neve), székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), honlapjának címe

 Az Önkormányzat felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme), ügyfélfogadásának rendje

2. Tevékenyégre, működésre vonatkozó adatok

Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal alaptevékenysége, feladat- és hatásköre

 Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, alapvető jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend listája.(A jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei, valamint a Szervezeti és Működési Szabályzat, vagy ügyrend hatályos és teljes szövegét tartalmazó önálló dokumentumok elérhetőségének biztosításával.) 

 Az Önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása

 


A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv neve. (A közzétételi egységen belül ügycsoportonként (ügytípusonként) és eljárástípusonként csoportosítva.)

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben a hatáskörrel rendelkező, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv illetékességi területe.

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok felsorolása. (Az e közzétételi egység által összefoglalt közzétételi kötelezettségek teljesíthetőek a Ket. 164. § (1) és (2) bekezdésében foglalt közzétételi kötelezettségekkel együttesen, vagy az ezek alapján már közzétett adatokra hivatkozással is.)

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárási illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak összege

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az alapvető eljárási szabályok, ezek magyarázata, az ügyintézést segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására szolgáló postacím (postafiók szerinti cím, ha van), ügyfélfogadási vagy közönségkapcsolati cím és nyitvatartási idő

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben az eljárást megindító irat benyújtására nyitva álló határidő

 Az államigazgatási, önkormányzati és egyéb hatósági ügyekben használt formanyomtatványok listája.(A formanyomtatványok letölthetőségének biztosításával. E közzétételi kötelezettség teljesíthető a Ket. 164. § (1) és (2) bekezdésében foglalt közzétételi kötelezettségekkel együttesen, vagy az ezek alapján már közzétett adatokra hivatkozással is.)

 


Közszolgáltatások

 Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése

 Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása

 Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás. (Amennyiben hosszabb terjedelműek, a tájékoztatásokat önálló dokumentumban, azok, valamint az igénybevételhez használt formanyomtatványok elérhetőségének biztosításával.)

 Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke

Az Önkormányzat nyilvántartásai

 Az Önkormányzat által az alaptevékenysége ellátásához használt saját fenntartású adatbázisok, illetve nyilvántartások jegyzéke

 Az Önkormányzat által fenntartott, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásokról az 1992. évi LXIII. tv. 28. § (1) bekezdésében szereplő adatok

 Az Önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái

 Az Önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokhoz való hozzáférés módja

 Az Önkormányzat által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatokról való másolatkészítés költségei

 Nyilvános kiadványok

 Az Önkormányzat nyilvános kiadványainak címei

 Az Önkormányzat nyilvános kiadványai témájának leírása (Kiadványonkénti bontásban.)

 Az Önkormányzat nyilvános kiadványaihoz való hozzáférés módja

 Az Önkormányzat nyilvános kiadványaiért fizetendő költségtérítés mértéke vagy az ingyenesség ténye

 

Önkormányzat Képviselő-testületének döntéshozatala, ülései

 A Képviselő- testület döntései előkészítésének rendje

 A Képviselő-testület döntéseiben való állampolgári közreműködés (véleményezés) módja
(erre szolgáló postai, illetve elektronikus levélcím)

 A Képviselő-testület döntéshozatalának eljárási szabályai

 A Képviselő-testület ülésének helye (irányítószám, város, utca, házszám)

 A Képviselő-testület megtartott üléseinek ideje, év, hó, nap, óra megjelöléssel. (Az ülés jegyzőkönyve, illetve összefoglalója elérhetőségének biztosításával.)

 A Képviselő-testület tervezett üléseinek ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel)

 A Képviselő-testület ülései látogathatóságának rendje

A Képviselő-testület üléseinek napirendje

 

A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok

 

A Képviselő-testület döntéseinek felsorolása.

(Ülésenkénti bontásban; a döntések elérhetőségének biztosításával.)

A Képviselő-testület  szavazásának nyilvános adatai

A Képviselő-testület nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések felsorolása

Pályázatok

Az Önkormányzat által kiírt pályázatok felsorolása.

(A pályázatok szakmai leírását, eredményeit és indokolását tartalmazó dokumentumok elérhetőségének biztosításával.)

 


Közérdekű adatok igénylése

 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje

 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység neve

 A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység elérhetősége (postacíme, földrajzi helye, telefonszáma, telefaxszáma, elektronikus levélcíme)

 A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai

 Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél

3. Gazdálkodási adatok

3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések

Vizsgálatok, ellenőrzések listája

 Az Önkormányzatnál végzett alaptevékenységgel kapcsolatos - nyilvános megállapításokat tartalmazó - vizsgálatok, ellenőrzések felsorolása

Az Állami Számvevőszék ellenőrzései

 Az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai

 Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok

 Az Önkormányzatra vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai


A működés eredményessége, teljesítmény

 Az Önkormányzat feladatellátásának teljesítményére, kapacitásának jellemzésére, hatékonyságának és teljesítményének mérésére szolgáló mutatók és értékük, időbeli változásuk

Ügyfélforgalmi statisztika

Működési statisztika

 Az Önkormányzat tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk

3.2. Költségvetések, beszámolók

Éves költségvetések

 Az Önkormányzat éves költségvetései évenkénti bontásban

 Számviteli beszámolók

 Az Önkormányzat számviteli törvény szerinti beszámolói

A költségvetés végrehajtása

 Az Önkormányzatnak a költségvetés végrehajtásáról - a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal - készített beszámolói

 


3.3. Költségvetések, beszámolók

A foglalkoztatottak

 Az Önkormányzat Polgármesteri Hivatalánál foglalkoztatottak létszáma

 A polgármester, az alpolgármesterek, a jegyző, az aljegyző illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése összesített összege és átlagos mértéke

 Az Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának alkalmazottai részére nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve

Támogatások

 Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások kedvezményezettjeinek neve

 Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások célja

 Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatások összege

 Az Önkormányzat költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, fejlesztési támogatási program megvalósítási helyére

Szerződések

 Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő - a külön jogszabályban meghatározott értékű - árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződő felek megnevezése, a szerződések értéke, időtartama

 


Koncessziók

 A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye)

Egyéb kifizetések

 Az Önkormányzat által nem alapfeladatai ellátására (így különösen társadalmi szervezet támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések címzettjei

 

 

4. Az államháztartás működési rendjéről szóló 217/1998. (XII.30.) Korm. rendelet 22. számú mellékletének 1.2.pontjában foglalt adatok

 

Az önkormányzati költségvetési szervek éves költségvetési beszámolójának szöveges indokolása

A költséghatékonyság javítása érdekében a tárgyévben tett intézkedések felsorolása, rövid leírása; hatásuk rövid, számszerű elemzése

 

 





«
»