*

Elektronikus ügyintézés a Hegyvidéken - a veszélyhelyzet után is

Elektronikus ügyintézés a Hegyvidéken - a veszélyhelyzet után is



A POLGÁRMESTERI HIVATAL NYITVATARTÁSA

A járványveszély még nem múlt el, ezért kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal nyitvatartása 2020. június 2. napjától az alábbiak szerint működik.

Szakirodáink előzetes telefonos bejelentkezés alapján fogadják az ügyfeleket.

A hivatal épületében arcmaszk viselése és a belépéskor történő kézfertőtlenítés egészségügyi okok miatt KÖTELEZŐ!

Halálesettel kapcsolatos iratok leadása a főbejáratnál történik.

Az Ügyfélszolgálati Iroda az alábbi munkarend szerint fogadja az ügyfeleket:

hétfő: 8:00-17:45

kedd: 8:00-15:45

szerda 8:00-16:15

csütörtök: 8:00-15:45

péntek: 8:00-13:15



Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalunkon tájékozódhat:

https://eugyintezes.hegyvidek.hu/

Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az onkormanyzat@hegyvidek.hu e-mailcímre küldje el kérdését.

A szakirodákhoz történő bejelentkezés munkaidőben az alábbi linken található telefonszámokon lehetséges.

Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

Hegyvidéki Önkormányzat