*

Vásárok, piacok és bevásárlóközpontok üzemeltetésének engedélyezése

A vásárok, piacok és bevásárlóközpontok üzemeltetésének engedélyezése

Piac, termelői piac, biopiac, vásár, pláza, bevásárlóközpont

A vásár, piac vagy bevásárlóközpont üzemeltetéséhez engedély kiadásával egyidejűleg nyilvántartásba veszik, melyet az önkormányzat honlapján közzétesznek.

A jogszabály által előírt adattartalommal vezetett nyilvántartás - Vásárok, piacok nyilvántartása

AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA

  1. Kérelem benyújtása a Hatósági Iroda részére.
  2. Engedély kiadása és nyilvántartásba vétel, ha annak feltételei fennállnak.
Az ügyintézési idő: 20 nap.

SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK

  • nyomtatvány letöltése
  • helyszínrajz (az üzletek, árusítóhelyek, valamint az egyéb létesítmények és nem árusítási célra kiképzett területrészek tervezett rendeltetés, és szám szerinti meghatározásával, a vevőforgalmi és árubeszállítási, -feltöltési útvonalak kijelölésével)
  • területhasználatának jogcímét igazoló okirat (másolatban)
  • a haszonélvező hozzájárulását igazoló okira (szükség szerint)
  • közös tulajdonban álló terület esetében a tulajdonostársak hozzájárulását igazoló okirat (szükség szerint)
  • a vásár, piac működésének rendjét
  • kérelmező nyilatkozata ingyenes helyiséghasználat biztosításáról (élelmiszer felhasználása, forgalmazása és termény, takarmány, élő állat, állatgyógyászati készítmény, növényvédő szer értékesítése esetén)

DÍJAK, BEFIZETÉSEK

3000.- Ft illetékbélyeg.

ADATVÁLTOZÁS, TEVÉKENYSÉG MEGSZÜNTETÉSE

  • A vásár, piac, bevásárló központ üzemeltetője / fenntartója az adatokban (neve, székhelye, statisztikai számjele, stb) bekövetkezett változást haladéktalanul köteles írásban bejelenteni (A változás bejelentéséhez nincs formanyomtatvány)
  • A tevékenység megszüntetését haladéktalanul be kell jelenteni. (A megszüntetés bejelentéséhez nincs formanyomtatvány)