Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

Központi címnyilvántartás

Központi címnyilvántartás

Cím, lakcím, címigazolás, nyilvántartás, tulajdoni lap, házszám, utcanév

A Központi Címnyilvántartás a Kormányhivatalok egyes nyilvántartási rendszereinek alapjául szolgáló egységes rendszer.

Korrekció azon esetekben szükséges és lehetséges, amennyiben eltérés mutatkozik az adott helyrajzi számhoz tartozó, a címnyilvántartásban rögzített cím, és társasház esetén az alapító okiratban foglalt cím között. A címnyilvántartásban a cím javítása néhány napot vesz igénybe, a tulajdoni lapra a javítás átvezetése min. 1 hónap alatt történik meg, a lakcímigazolás elkészülése min. 3-5 nap.

Minerva Térinformatikai Rendszer és építési szabályzatok

AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA


A kérelmet és mellékleteit a Városrendezési és Főépítészi Irodán kell benyújtani.
Hatósági címigazolás esetén a kérelem lakcímigazoláshoz elnevezésű nyomtatványt, címek korrigálása esetén a kérelem lakcím felvitelére elnevezésű kérelmet, a tulajdoni lapon lévő cím javítása esetén a kérelem címjavításhoz elnevezésű kérelmet kell hiánytalanul kitöltve a kért mellékletekkel együtt elküldeni, leadni.

Kérelmet be lehet nyújtani az Önkormányzat e-ügyintézés oldalán keresztül, tájékoztatást a cimkezeles@hegyvidek.hu címen és a 06 70 953 1854 telefonszámon kérhetnek.

SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK

  • hiánytalanul kitöltött kérelem (különös tekintettel a helyrajzi számra) ügytípustól függően:

kérelem lakcímigazoláshoz
kérelem lakcím felvitelére
kérelem címjavításhoz

  • társasházi alapító okirat (amennyiben az irodánkon nem található meg)

DÍJAK, BEFIZETÉSEK

Díj- és illetékmentes.