Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

Önkormányzati tulajdonú üres ingatlan értékesítése

Önkormányzati tulajdonú üres ingatlan értékesítése

Üres lakás, üres helyiség, elidegenítés, vásárlás, vétel, eladás

Önkormányzat tulajdonában álló üres lakás és nem lakás céljára szolgáló helyiség elidegenítése — Az értékhatártól függően a Képviselő-testület vagy Tulajdonosi és Városfejlesztési Bizottság által elidegenítésre kijelölt üres lakás vagy nem lakás céljára szolgáló helyiség értékesítése, amennyiben az elidegenítés az Önkormányzat vagyonkoncepciójával nem ellentétes, a forgalmi érték meghatározását követően, nyilvános pályázat útján, a vételárra történő licitálás keretében történik.

Aktuális pályázatainkat megtekintheti itt.

AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA

  1. A nyilvános pályázati felhívás a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján, az önkormányzat honlapján, illetve a helyi és/vagy országos sajtóban kerül meghirdetésre.
  2. Az adásvételi szerződés megkötése licitálást követően, a legnagyobb összegű vételi ajánlatot tevővel történik.

SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK

  • Nagy értékű ingatlanok esetében licitcsomagot kell vásárolni
  • Adatlap, Nyilatkozat-, melyeket le kell tölteni a honlapról és bánatpénz megfizetésének igazolásával együtt kell benyújtani a Jaczkovics Ügyvédi Irodához.

DÍJAK, BEFIZETÉSEK

Bánatpénz (kikiáltási ár 10%-a, melyet vételárba beszámítunk).