*

Önkormányzati tulajdonú üres ingatlan értékesítése

Önkormányzati tulajdonú üres ingatlan értékesítése

Üres lakás, üres helyiség, elidegenítés, vásárlás, vétel, eladás

Önkormányzat tulajdonában álló üres lakás és nem lakás céljára szolgáló helyiség elidegenítése — Az értékhatártól függően a Képviselő-testület vagy Tulajdonosi és Városfejlesztési Bizottság által elidegenítésre kijelölt üres lakás vagy nem lakás céljára szolgáló helyiség értékesítése, amennyiben az elidegenítés az Önkormányzat vagyonkoncepciójával nem ellentétes, a forgalmi érték meghatározását követően, nyilvános pályázat útján, a vételárra történő licitálás keretében történik.

Aktuális pályázatainkat megtekintheti itt.

AZ ÜGYINTÉZÉS FOLYAMATA

  1. A nyilvános pályázati felhívás a Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján, az önkormányzat honlapján, illetve a helyi és/vagy országos sajtóban kerül meghirdetésre.
  2. Az adásvételi szerződés megkötése licitálást követően, a legnagyobb összegű vételi ajánlatot tevővel történik.

SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOK, OKMÁNYOK

  • Nagy értékű ingatlanok esetében licitcsomagot kell vásárolni
  • Adatlap, Nyilatkozat-, melyeket le kell tölteni a honlapról és bánatpénz megfizetésének igazolásával együtt kell benyújtani a Jaczkovics Ügyvédi Irodához.

DÍJAK, BEFIZETÉSEK

Bánatpénz (kikiáltási ár 10%-a, melyet vételárba beszámítunk).